10/10/10

Lowongan Kerja Terbaru 2010


Lowongan Kerja Terbaru 2010


Lowongan Kerja FINANCE SUPERVISOR Strategic Recruitment Career Surabaya

Posted: 08 Oct 2010 10:00 AM PDT

Diutamakan pria usia maks. 35 tahun Pendidikan minimal S1 Akuntansi Pengalaman min 2 tahun di posisi yang sama Pemahaman proses transaksi perbankan forex dan valas. Leadership bak memiliki integritas tinggi disiplin tegas teliti kemampuan analisa kuat. Lancar bahasa Inggris dan komputer.

Lowongan Kerja PURCHASING ADMISTRATOR AJBS Group Surabaya

Posted: 08 Oct 2010 10:00 AM PDT

Male/Female Max 35 years Min bachelor degrre inrelated major Min experience of 1 years in similiar position Proficient in English booth oral and written Internet skill Highly self motivated with a good working attitude hihg level of profesionalism and integrity Good leadership dan interpersonal skills hardworking dan able to cope with dynamic environment.

Lowongan Kerja PROGRAMMER AJBS Group Surabaya

Posted: 08 Oct 2010 10:00 AM PDT

Male/Female Max 35 years Min bachelor degrre in Information Technology Min experience of 1 years in similiar position Proficient in English booth oral and written Must have knowledge of visual basic.net visual basic SQL server Highly self motivated with a good working attitude hihg level of profesionalism and integrity Good leadership dan interpersonal skills hardworking dan able to cope with dynamic environment.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Lowongan Kerja Terbaru

↑ Grab this Headline Animator

Info Kerja